კრიტერიუმი
|
დაბალი
|
საშუალო
|
კარგი
|
საუკეთესო
|
პრეზენტაციის ვიზუალური ნაწილი
|
მოუწესრიგებელია, არ შეესაბამება შინაარსს.
|
მოსწავლეს ცოტათი შეუძლია კითხვის სტრატეგიების გამოყენება.
|
ვიზუალურად გაგებული აქვს და საუბრობს.
|
დამოუკიდებლად საუბრობს.
|
ორიგინალობა
|
ვერ წვდება თემის არსს.
|
ხვდება მაგრამ ვერ საუბრობს.
|
კარგად აქვას გაგებული თემის აზრი.
|
თავისუფლად საუბრობს და არგუმენტი მოყავს.
|
დავალებასთან შესაბამისობა
|
საერთოდ არ ეხება დავალების თემას.
|
დავალებას ნაკლებად აკეთებს.
|
საუბრობს მაგრამ ინფორმაცია მწირია.
|
დავალება კარგად აქვს გაგებული
|
მთლიანი შთაბეჭდილება
|
ვერ საუბრობს თემასთან დაკავშირებით.
|
საუბრობს, მაგრამ შთაბეჭდილებას ვერ ახდენს.
|
თემაზე თავისუფლად საუბრობს.
|
საუბრობს და არგუმენტებიც მოყავს.
|
Wednesday, 22 June 2016
შეფასების რუბრიკები
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment